پرسشهای متداول
1- چگونه پرداخت محصول مورد نظرم را انجام دهم؟
پاسخ:
به راحتی می توانید با انتخاب کالا یا کالاهای مورد نظرتان و ادامه روند سفارش، محصول خود را ثبت کنید و پس از ثبت اطلاعات خود و آدرسی که می خواهید محصول خود را دریافت کنید، به یکی از درگاه های پرداخت آنلاین دُریدو متصل شوید و پرداخت خود را انجام دهید
2- واقعا محصولات دُریدو اصلی هستند؟
پاسخ:
تمامی محصولات دُریدو خصوصا کالاهای خارجی و وارداتی اورجینال بوده و مستقیما از درب کارخانه و یا نمایندگی های رسمی برند تحویل و به ایران ارسال می شوند و از لحاظ بسته بندی و تاریخ انقضا بروز می باشند
3- در صورت مخدوشی کالا عودت میگردد؟
پاسخ:
دُریدو همواره کالای مشتریان گرامی را در صحیح و سلامت ترین حالت ممکن ارسال می کند، چنانچه محصول ارسال شده با توجه به نوع محصول امکان استرداد کالا در همان شرایط اولیه بدون باز شدن پلمپ و آکبندی محصول در جعبه اصلی، همان طور که کالا ارسال شده است قابل استرداد می باشد که جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید از قوانین و مقررات استفاده از دُریدو دیدن کنید و یا با کارشناسان خدمات پس از فروش دُریدو ارتباط برقرار کنید
4– قوانین عودت سفارش به چه صورت است؟
پاسخ:
از آنجایی که بیشتر کالاهای دُریدو مرتبط با خوراک تغذیه و سلامتی هستند به دلیل حفظ سلامتی شما مشتریان گرامی و حفاظت از انواع بیماری و ویروس ها غیر از موارد مرتبط با نقص کالا و مقررات استفاده از محصولات دُریدو امکان استرداد پس از دریافت سفارش توسط مشتری تا اطلاع ثانوی مقدور نمی باشد
5- آیا در تمام ساعات شبانه روز میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟
پاسخ:
شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید.
6- آیا میتوانم برای شخص دیگری از دریدو خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟
پاسخ:
بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در 4 مرحله تکمیل خواهد شد: 1) ورود به دُریدو، 2) اطلاعات ارسال سفارش،
3) بازبینی سفارش و 4) اطلاعات پرداخت. درمرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش ” انتخاب آدرس”، شما میتوانید با انتخاب گزینه “افزودن آدرس جدید” آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید. توجه داشته باشید که اگر مبلغ سفارش را اینترنتی پرداخت کنید، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
7- ارسال بصورت رایگان است یا هزینه دریافت می کنید؟
پاسخ:
تا اطلاع ثانوی تمام ارسال سفارش استان تهران با پیک پس کرایه(پرداخت با گیرنده) انجام می شود و ارسال های سایر استان ها با تیپاکس بصورت پس کربه (پرداخت هزینه ارسال با گیرنده) انجام می شود.
.
8- در صورت پشیمانی از سفارش عودت میدهید؟
پاسخ:
در صورتی که کالا برای شما ارسال نشده باشد، بلافاصله می توانید سفارش محصول خود را لغو کنید.
9- آیا میتوانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟
پاسخ:
خیر، در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش گذاری دارند که در سایت دُریدو با وضعیت موجود و همراه با قیمت مشخص شدهاند.
10- میتوانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟
پاسخ:
تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما میتوانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید.پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن،با واحد پیگیری سفارشات تماس بگیرید.
11- بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با دُریدو تماس بگیرم؟
پاسخ:
خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش دُریدو با شما تماس خواهند گرفت.
12- میتوانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
پاسخ:
خیر، به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم باید سفارش خود را اینترنتی ثبت کنند.
13- در صورتی که خرید من برای شخص دیگری باشد، آیا فاکتور فروش به همراه بسته برای تحویلگیرنده فرستاده خواهد شد؟
پاسخ:
در مرحله اطلاعات ارسال سفارش، عبارت “آیا مایل هستید به همراه این سفارش فاکتور ارسال شود؟” نمایان خواهد شد که اگر بخواهید فاکتور همراه بسته ارسال نشود، باید گزینه خیر را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که پیش فاکتور الکترونیکی خرید جهت اطلاع از طریق ایمیل برای شما ارسال میشود.
14- کالاهایی که موجود نیستند، چه زمانی در سایت برای فروش عرضه خواهند شد؟
پاسخ:
گاهی به دلایل مختلف مانند عدم عرضه رسمی و گسترده محصول در ایران، وضعیت برخی از کالاها در وب سایت به “ناموجود” تغییر پیدا میکند و اعلام زمان دقیق عرضه دوباره آنها ممکن نیست، با این حال دُریدو تلاش میکند تا این کالاها مجدداً در کمترین زمان در وب سایت ارائه شوند. در صورتی که قصد خرید کالایی با وضعیت “ناموجود” یا “به زودی” را دارید، میتوانید برای اطلاع از موجود شدن و عرضه کالا در سایت دُریدو، از سرویس “به من اطلاع بده” که در صفحه جزئیات محصول قرار دارد، استفاده کنید تا به هنگام عرضه آن کالا در سایت، از طریق ایمیل یا پیامک به شما اطلاع رسانی شود.
15- آیا ممکن است کالایی را که سفارش میدهم موجود نباشد؟
پاسخ:
کالاهای دارای قیمت که در سایت دُریدو با وضعیت “موجود” مشخص شده، در انبار دُریدو موجود و قابل سفارش گذاری هستند. بنابراین هنگام ثبت سفارش این کالاها نیازی به استعلام موجودی نیست و سفارش در سریعترین زمان ممکن پردازش و تحویل خواهد شد. البته گاهی برای برخی از کالاها در صورت ثبت
سفارشها با تعداد بالا و همزمان، ممکن است موجودی آن کالا به اتمام برسد. در این موارد به سرعت اقدام به تکمیل موجودی کالا میشود ولی در صورت امکان پذیر نبودن، عرضه آن کالاها در سایت به صورت موقت متوقف میشود.
همچنین در طرح تشویقی فروش شگفت انگیز روزانه، تعدادی از محصولات با تخفیفهایی بسیار ویژهتر نسبت به فروشهای ویژه عرضه میشوند که تنها برای چند ساعت امکان سفارش گذاری دارند. در مواردی که به دلیل استقبال کاربران موجودی کالا زودتر از موعد مقرر به پایان برسد، وضعیت کالا به “ناموجود” تغییر میکند و امکان سفارش گذاری وجود نخواهد داشت.
16- آیا تعداد خرید از یک کالا در دُریدو محدودیتی دارد؟
پاسخ:
به طور کلی محدودیتی برای سفارش تعدادی یک کالا در دُریدو وجود ندارد، با وجود این با توجه به اینکه موجودی قابل فروش برای هر کالا در هر زمان متفاوت است، برخی اوقات محدودیتهایی در تعداد قابل سفارش از یک کالا اعمال میشود.
17- مبلغ سفارشم را چگونه میتوانم پرداخت کنم؟
پاسخ:
همگی کاربران دُریدو میتوانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب در سایت دُریدو، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند. همچنین امکان واریز بانکی یا واریز کارت به کارت به شماره حسابهای اعلام شده در سایت دُریدو برای همه کاربران وجود دارد. در صورتی که آدرس تحویل سفارش، یکی از شهرهای تحت پوشش تحویل اکسپرس دُریدو باشد، مشتریان میتوانند هزینه را هنگام تحویل سفارش، در محل به صورت نقدی یا از طریق دستگاه کارتخوان سیار پرداخت کنند.
برای اطلاعات بیشتر میتوانید به صفحه روشهای پرداخت مراجعه کنید.
18- با استفاده از کارت کدام بانکها میتوان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد؟
پاسخ:
شما میتوانید با استفاده از همه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب در سایت دُریدو، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید.
19- آیا پرداخت در محل، شرایط و محدودیتهایی دارد؟
پاسخ:
بله، هنگامی که تعداد و مبلغ سفارش از میزان خاصی بالاتر باشد امکان پرداخت نقدی وجود ندارد که این محدودیت در تماس تلفنی مرکز امور مشتریان دُریدو به مشتری اعلام خواهد شد.
20- ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
پاسخ:
گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حسابهای میانی بانک است و خود بانک مغایرتها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت میدهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.
21- آیا میتوانم وجه سفارش خود را به صورت اقساطی پرداخت کنم؟
پاسخ: در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد.
22- آیا میتوانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟
پاسخ: خیر، برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی دُریدو از پذیرش هر گونه چک بانکی معذور است.
23- آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت دُریدو امن است؟
پاسخ:
پرداخت اینترنتی به گونهای طراحی شده که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای خرید از دُریدو که هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکتههای زیر را رعایت فرمایید:
– با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar)، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده میشود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد.
– قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی/سبز رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید.
– برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.
24- هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه میشود؟
پاسخ:
هزینه ارسال بسته به شرایط سفارش، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است و در فرم سبد خرید به آگاهی مشتریان میرسد.
25- چرا با این که تحویل اکسپرس دُریدو را انتخاب کردهام، ارسال سفارش من مشمول هزینه شده است؟
پاسخ:
در حال حاضر تحویل رایگان اکسپرس دُریدو ، فقط شامل سفارشهایی با آدرس تحویل در شهر تهران و با ارزش بیش از یکصد هزار تومان میشود و توضیحات دقیق مرتبط با فعال یا غیرفعال بودن ارسال رایگان در صفحه فاکتور و اطلاع رسانی نحوه ارسال بصورت دقیق خدمت شما قابل روئیت می باشد.
26- آیا میتوانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟
پاسخ:
زمان رسیدن ارسالهای خارج از تهران پس از تحویل به شرکت حمل و نقل، بر اساس محدوده جغرافیایی از 24 تا 72 ساعت متغیر است، بنابراین روز رسیدن سفارش با توجه به خدمات پستی مشخص است اما ساعت آن را نمیتوان به طور دقیق تعیین کرد. درباره ارسال اکسپرس، شما میتوانید بازه زمانی مناسب برای تحویل گرفتن سفارش خود را هنگام ثبت آن سفارش در مرحله آدرس و شرایط ارسال، اعلام کنید.
دُریدو همه تلاش خود را میکند تا سفارش حدود ساعت درخواستی به دست شما برسد. با وجود این به دلیل مسایل مختلف مانند برنامه زمان بندی ارسال در دُریدو و مشکلات ترافیکی، وعده تحویل دادن کالا راس ساعت خاص برای دُریدو مقدور نیست.
27- پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول میکشد که به دستم برسد؟
پاسخ:
زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس فاکتورهایی مانند محل و نحوه تحویل متفاوت است. برای اطلاعات بیشتر میتوانید به صفحه روشهای ارسال مراجعه کنید.
28- میتوانم کالایی را که سفارش دادهام با مراجعه به دُریدو به صورت حضوری تحویل بگیرم؟
پاسخ:
از آنجا که دُریدو یک فروشگاه اینترنتی است و یکی از اهداف آن کاهش دادن سفرهای درون شهری غیر ضروری است، تحویل حضوری سفارش در محل کالا امکانپذیر نیست.
29- تحویل اکسپرس تهران در چه محدودهای امکانپذیر است؟
پاسخ:
در حال حاضر فقط سفارشهایی که در محدودههای زیر در شهر تهران قرار دارند امکان ارسال توسط ماموران توزیع سفارش دُریدو را دارا هستند و سایر محدودهها از طریق ماهکس / تیپاکس ارسال میشوند:
از سمت شرق: تا سه راه آزمایش (بعد از سه راه آزمایش، اگر آدرس از مسیر خیابان دماوند نباشد مانند آدرسهای به سمت حکیمیه و خود حکیمیه ارسال با پیک مقدور است)
از سمت غرب: بزرگراه همت (منطقه 22) تا شهرک باقری، آزاد شهر و پیکان شهر تا کیلومتر 14 جاده مخصوص کرج و جاده قدیم کرج
از سمت جنوب: تا بزرگراه آزادگان به استثنای شهرری و دولت آباد از سمت خاوران تا شهرک مشیریه (برای خود شهرک مشیریه مقدور است). مناطق جاده بهشت زهرا، باقرشهر، واوان، پالایشگاه ، نیروگاه برق، قیامدشت، شهرک صنعتی عباس آباد در محدوده تحویل از طریق تحویل اکسپرس دُریدو نیستند. در صورت بروز مشکلات و عدم پوشش توسط پیک موتوری در مناطق دور دست نوشته شده ممکن است سفارش با کالارسان هایی همچون تیپاکس یا ماهکس ارسال شود که به مراتب در پیامک تحویل به اطلاع گیرندگان محترم خواهد رسید.
30- سفارشها چه زمانی به پست تحویل داده میشود؟
پاسخ:
همه سفارشها پس از طی مراحل پردازش، به طور روزانه تحویل واحد پستی مستقر در محل پردازش سفارشهای دُریدو میشوند.
31- آیا میتوانم سفارشی را که با ماهکس / تیپاکس ، ارسال شده رهگیری کنم؟
پاسخ:
بله، شما برای رهگیری سفارشی که با ماهکس یا تیپاکس ارسال شده میتوانید شماره 10 یا 20 رقمی مرسوله را در وب سایت مجموعه های نام برده وارد کنید
32- اگر از تاریخ گارانتی کالایی که خریدهام، مدتی گذشته باشد، دوره گارانتی آن کالا چگونه محاسبه میشود؟
پاسخ:
طی قرارداد بین دُریدو و تامین کنندگان، تاریخ شروع گارانتی بیشتر کالاها، بر اساس تاریخ فاکتور فروش دُریدو محاسبه میشود و تاریخ مندرج در برگه گارانتی به تنهایی معیار اعتبار گارانتی نیست. بنابراین اگر کالایی را دریافت کردید که مدتی از تاریخ شروع گارانتی آن گذشته بود جای نگرانی نیست و با ارائه فاکتور فروش خود میتوانید از خدمات گارانتی کالا استفاده نمایید. با این حال برای اطمینان بیشتر با خدمات پس از فروش دُریدو تماس بگیرید.
33- آیا همه کالاها، شامل مهلت گارانتی تعویض، میشوند؟
پاسخ:
دُریدو برای کلیه محصولات خریداری شده از طریق سایت، 24 ساعت فرصت برای بازگرداندن کالا در نظر گرفته است.شرط استفاده از این فرصت ،فقدان هرگونه آسیب فیزیکی به کالا یا بسته بندی آن است که باز نشده و کاملا پلمپ بدون تغییر باشد که جهت تعویض، هولوگرام و لوگو دُریدو می بایست بر روی محصول باشد.
عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات باکالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است. برای دریافت اطلاعات بیشتر از چگونگی و شرایط استفاده از مهلت 24 ساعت گارانتی تعویض به صفحه رویههای بازگرداندن کالا مراجعه کنید
34- اگر کالای ارسال شده با آنچه سفارش دادهام و یا آنچه در سایت دیده ام مغایرت داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟
پاسخ:
با خدمات پس از فروش تماس بگیرید (از طریق تلفن یا ارسال پیام از طریق صفحه تماس با ما) و برای اطلاعات بیشتر از چگونگی و شرایط خدمات پس از فروش به صفحه رویههای بازگرداندن کالا مراجعه کنید.
35- اگر کالای که خریداری کردهام، ایراد فنی یا آسیب دیدگی داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟
پاسخ:
با خدمات پس از فروش تماس بگیرید (از طریق تلفن یا ارسال پیام از طریق صفحه تماس با ما) و برای اطلاعات بیشتر از چگونگی و شرایط خدمات پس از فروش به صفحه رویههای بازگرداندن کالا مراجعه کنید
36- محصولات چه زمانی در طرح فروش ویژه یا شگفت انگیز قرار میگیرند؟ آیا از قبل میتوان باخبر شد؟
پاسخ: امکان قرار گرفتن یک کالا در طرح فروش ویژه یا شگفت انگیز را کارشناسان دُریدو با در نظر گرفتن فاکتورهای مختلفی بررسی میکنند و با توجه به محدودیت زمانی عرضه به صورت شگفت انگیز، امکان اعلام آن از قبل وجود ندارد. اما کاربران دُریدو میتوانند با انتخاب گزینه “به من اطلاع بده” که در صفحه جزئیات محصول قرار دارد، هنگام قرار گرفتن کالا در این طرحها از طریق ایمیل یا پیامک از آن باخبر شوند.
37- آیا میتوانم کالایی را که قبلاً در طرح پیشنهاد شگفت انگیز عرضه شده است و دیگر امکان خرید با آن شرایط وجود ندارد، با همان قیمت سفارش دهم؟
پاسخ:
طرح پیشنهاد شگفت انگیز چارچوبی دارد که خارج از آن ثبت سفارش ممکن نیست، بر این اساس شما تنها مدت کوتاهی فرصت دارید سفارش خود را با قیمت شگفتانگیز ثبت کنید و پس از آن قیمتها به حالت اول برمیگردند.
38- آیا میتوانم کالایی را که در طرح پیشنهاد شگفت انگیز عرضه شده است با تعداد بیش از یک عدد خریداری کنم؟
پاسخ:
به دلیل اینکه طرح پیشنهاد شگفت انگیز یک طرح تشویقی خرید است، دُریدو تعهدی در قبال سفارشهای تعدادی ندارد و در صورتی که امکان فروش بیشتر از یک عدد وجود داشته باشد، هماهنگیهای لازم با مشتری انجام خواهد شد.
39- اگر بلافاصله پس از ثبت یک سفارش و قبل از دریافت آن، کالا در پیشنهاد شگفت انگیز و با قیمتی پایینتر عرضه شود، با چه قیمتی برای من محاسبه میشود؟
پاسخ:
پیش از مرحله فاکتور شدن سفارش، امکان تغییر سفارش بر اساس قیمت شگفت انگیز وجود دارد ولی پس از آن سفارش به هیچ وجه امکان اصلاح ندارد.
40- چگونه میتوانم از سوابق دریافت و مصرف کالا بن خود مطلع شوم؟
پاسخ:
برای اطلاع از سوابق دریافت و مصرف دُری بُن، باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید، سپس روی گزینه “دُری بُن” کلیک کنید تا به صفحهای منتقل شوید که اطلاعات کالا بنهای شما شامل تاریخ ثبت، تراکنشها، تاریخ انقضا، اعتبار اولیه، اعتبار مصرفی، مانده و وضعیت در آن نشان داده میشود.برای اطلاع از جزئیات بیشتر به صفحه امتیازها و دُری بُن مراجعه نمایید.
41- چرا امتیاز من باطل شده است؟
پاسخ:
در حال حاضر امتیاز ها یک ماه مهلت استفاده دارند و پس از این مدت باطل میشوند. برای اطلاع از جزئیات بیشتر به صفحه دُری بُن مراجعه نمایید.
42- چرا برای خرید، نمیتوانم از همه دُری بُن استفاده کنم؟
پاسخ:
میزان استفاده از امتیازها بر اساس کالای خریداری شده، به طور خودکار توسط سیستم محاسبه میشود. برای اطلاع از جزئیات بیشتر به صفحه کالا بن مراجعه نمایید.
43- چرا پس از خرید، به دُری بُن من اضافه نشده است؟
پاسخ:
به بعضی کالاها کالا بنی تعلق نمیگیرد و یا این که سفارش شما هنوز پردازش نشده است (کالا بنهای کالای خریداری شده بعد از پردازش شدن سفارش فعال میشوند).برای اطلاع از جزئیات بیشتر به صفحه کالا بنمراجعه نمایید. همچنین، از آنجا که پیشنهاد شگفت انگیز یک طرح تشویقی و پروموشن است به کالاهایی که در این طرح خریداری میشوند، دُری بُن تعلق نمیگیرد.
44- کالایی را به سبد خریدم اضافه کردم ولی با وجودی که از خرید آن منصرف شدهام، کالا بن کم شده به حالت اولیه خود برنگشته است.
پاسخ:
احتمالاً سبد خود را خالی نکردهاید، تا وقتی که کالا در سبد خرید شما قرار دارد، دُری بُن به حساب شما بر نمیگردد.
45- آیا قیمت محصولات در سایت دُریدو به روز هستند؟
پاسخ:
بله، دُریدو به طور منظم و روزانه قیمت محصولات عرضه شده در وب سایت خود را کنترل و به روز رسانی میکند.
46- آیا برای مشتریان دائمی، خرید با تعداد بالا و یا خریدهای سازمانی قیمتها متفاوت خواهد بود؟
پاسخ:
در حال حاضر محاسبه تخفیف برای همه مشتریان فقط بر اساس سیستم دُری بن امکان پذیر است. شما میتوانید با خریدهای پیوسته از حداکثر تخفیفات ممکن برای خود و سازمان خود بهرهمند شوید.
47- آیا قیمتهای دُریدو نسبت به بازار ارزانتر است؟
پاسخ:
سیاست قیمت گذاری در دُریدو مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. به طور کلی قیمتها در دُریدو کاملا مناسب و رقابتی بوده و خرید از دُریدو برای مشتریان به صرفه است. قیمتهای ارائه شده برای کالاها در دُریدو قیمتهای خرده فروشی است که غالباً توسط تولیدکننده و یا نماینده رسمی توزیع آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است و قیمت سایر کالاها بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین میشوند. سیاست قیمت گذاری در دُریدو منصفانه است و برای هر مشتری در هر گوشهای از کشور قیمتها یکسان و شفاف هستند. با در نظر گرفتن امکان استفاده از طرحهای تشویقی و تخفیفات ویژه کالا از قبیل “دُری بن” و “پیشنهاد شگفت انگیز” و سایر سرویسهای ارزش افزوده سطح قیمتها در دُریدو بیش از پیش مناسب ارزیابی میشوند.
48- آیا دریدو در تهران یا سایر شهرها، شعبه دیگر یا نمایندگی دارد؟
پاسخ:
دُریدو در هیچ نقطهای از کشور نماینده فروش یا خدمات پس از فروش ندارد. کلیه سرویسها و تراکنشهای مالی و خدمات فروش قابل ارائه دُریدو از طریق دفتر مرکزی تهران که آدرس آن در وب سایت مندرج است پردازش میشود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی از طریق ایمیل info@dorido.irبه دُریدو اطلاع دهید.
توجه داشته باشید که در حال حاضر دُریدو در شهرهای تحت پوشش تحویل اکسپرس، تنها خدمات ارسال و تحویل سفارش را از طریق مراکز توزیع و پخش خود انجام میدهد و برای خرید تنها باید به وب سایت دُریدو مراجعه و سفارش خود را ثبت کرد.